מיתוג עסקים

מיתוג הוא תהליך בו עסק או בעלי מקצועות חופשיים ואחרים, מנכסים לעצמם יתרונות הבלעדיים רק להם, יוצרים בידול מאחרים ומתפקדים כמותג. חשוב לומר, כי תהליך של מיתוג באמת מתאים למי שיש לו משהו, מוצר, שירות, יתרון, איכות ונוסחה שאין לאחרים. על כך בעצם מבססים את תהליך המיתוג.

חברת קוקה קולה ביססה את המיתוג שלה על נוסחת הטעם המקורי, הבלעדי בעולם כולו. מקדולנדס מיתגה את עצמה בשל המצאת שיווק המבורגר בשירות מהיר ובמחיר סביר, חברת ייל הייתה ועודנה ממציאת הצילינדרים הכי משובחים בעולם, וג'ינס ליוויס הפכו למותג בשל המצאת אריג הג'ינס העמיד שהומצא למען עובדי המכרות. 

אם יש לכם עסק או שאתם עוסקים במקצוע מסוים ויש לכם איכויות ויתרונות שאין לאחרים, וזה יכול להיות גם שירות מעולה, מגיע לכם להתמתג משום שמיתוג מתבסס על הערכים האמתיים של מוצר או שירות ולא על יחסי ציבור.

בעולם של מותגים- חייבים מיתוג!

אנחנו חיים היום בעידן בו אנו מוקפים במותגים בעלי שמות ידועים, אבל עוד לפני שהיה שם, הייתה איכות, היה את הגרעין של המותג. השם הרבה פעמים הגיע אחר כך. בשם הראשון של קוקה קולה לא הייתה האות K. זו נוספה לאחר מכן כדי להפוך למה שאנו מכירים היום-COCA COLA ויש עוד מותגים רבים ומוכרים שעברו שינוי שם, צבע, לוגו ועוד.
אם בעבר היה כל נושא המיתוג אופייני רק בקרב חברות גדולות, היום בגלל הנוכחות בעולם הדיגיטלי, גם עסק שמוכר פלאפל זקוק לתהליך של מיתוג, גם הוא בתחרות עולם.

העידן הזה מאופיין במותגים ובשפע של מוצרים מקבילים. לא אחת מוצא את עצמו הצרכן מבולבל וחסר אונים, והוא לא מסוגל לקבל החלטה צרכנית נבונה. תהליך של מיתוג לעסק או לחברה שלכם,  עור לכם להתנתק מכל השאר ולבלוט מול הגולשים, שהם הצרכנים הפוטנציאליים שלכם.

רוצים לנצח בזירה העסקית שלכם?- היעזרו במיתוג

האמצעי הראשון שעוזר לכל עסק לעבור מיתוג בעולם הדיגיטלי, הוא נוכחות וחשיפה עם אתר מתאים. האתר חייב להתאים לתחום העסק הן בויז'ואל שלו, הן במבנה וכמובן עם דגש על ארכיטקטורת מידע ברמה גבוהה. האתר הוא הפנים וחלון הראווה שלכם, וכל עסק שמכבד את עצמו חייב להשקיע באתר שיוצר לו תדמית טובה הן ברמת הויז'ואל של האתר, הטכנולוגיה שלו, התוכן  והמסרים שהוא מעביר לגולשים. הם- הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, והם מתרשמים ראשית מהאתר שלכם, ורק אחר כך מחליטים אם ליצור אתכם קשר או לא. אתר נחות, זול וכזה הדומה לעוד אלף אתרים, לא רק שלא ימשוך אליכם לקוחות, אלא אף עלול לגרום לכם לנזק תדמיתי.

בהמשך תצטרכו גם לעשות פעולות של קידום אורגני או ממומן בערוצים שונים ברשת, כדי שיידעו עליכם. רק כך תוכלו למשוך טראפיק של גולשים לאתר.

מיתוג זה הפנים של העסק שלכם!

באמצעות מיתוג שכולל שם, לעתים גם סלוגן, אתר מותאם ופעולות כמו קידום אורגני או העלאת קמפיינים בגוגל או בפייסבוק ובערוצים נוספים, תוכלו לשווק את המסרים שלהם, שיהיו בנויים על הערכים המיוחדים של המותג.

הפצת המסרים תעזור לכם לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם ותמקם אתכם גבוה מולם. אתם חייבים להבין שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לא מכירים אתכם, אתם צריכים לגרום להם להתעניין בכם, וכאשר אתם עובדים עם משרד שיווק וקידום דיגיטלי כמו שלנו, תוכלו לקבל מעטפת שלמה של  מיתוג הכוללת:בניית אתר, קידום, חשיפה ונוכחות בערוצים הדיגיטליים שמתאימים לכם. 

בשפע המוצרים והשירותים הקיים היום, אין כמעט סיכוי לשום עסק לבלוט ולצמוח ללא תהליך של מיתוג. הוא מסייע בידי העסק להעביר את היתרונות שלו ומקל על הלקוחות להגיע אליו. כל עסק ולא משנה אם זה עורך דין או מסעדה, חייב היום לעשות מיתוג כדי לשמר את הלקוחות הוותיקים שלו ולהביא חדשים. 

על השירותים הדיגיטליים שאנו מספקים לכל עסק כמו מיתוג, שיווק ופרסום דיגיטלי, קידום אורגני או ממומן בפייסבוק ובגוגל, תוכלו לקרוא באתר זה.