קידום רשתות המדיה

מאז שרשתות המדיה החברתית פייסבוק ואינסטגרם הפכו לפלטפורמות המאפשרות שיווק ופרסום, יש להן כח עצום לעזור לכם לשמר את הלקוחות הוותיקים שלכם, להביא לכם חדשים ולתרום לעק שלכם להמריא.

נוכחות חזקה בעולם הדיגיטלי כוללת היום שימוש בשני הערוצים הללו, כולל קידום רשתות המדיה אשר יחשפו את העסק שלכם בצורה מקורית ויובילו לטראפיק חיובי ולידים חמים באתר שלכם.

פייסבוק וגם אינסטגרם הפכו כבר מזמן למובילי דעת קהל צעיר, תוסס וסקרן. הלך הרוח בערוצים הללו, התגובות של הגולשים והעוקבים והשיח, גורמים לגולשים רבים להעדיף מותג אחד על פני אחר, משפיעים על קבלת החלטות צרכניות ויש גם לכם אפשרות לנצח בהן באמצעות עבודה מקצועית של משרד שיווק דיגיטלי כמו שלנו. אין היום עסק שמכבד את עצמו ורוצה נוכחות חזקה בעולם הדיגיטלי שלא נמצא, נוכח ומקודם  בפייסבוק ובאינסטגרם.

בהתחלה זה נראה לכולם קצת בדיוני. הישראלים היו האחרונים בעולם שמסרו את פרטי האשראי שלהם עכשיו תראו איפה הם היום? 95% מהם עושים קניות און ליין והישראלים ממוקמים במקום הראשון בשופינג ברשת. 

חברת קוקה קולה ביססה את המיתוג שלה על נוסחת הטעם המקורי, הבלעדי בעולם כולו. מקדולנדס מיתגה את עצמה בשל המצאת שיווק המבורגר בשירות מהיר ובמחיר סביר, חברת ייל הייתה ועודנה ממציאת הצילינדרים הכי משובחים בעולם, וג'ינס ליוויס הפכו למותג בשל המצאת אריג הג'ינס העמיד שהומצא למען עובדי המכרות. 

אם יש לכם עסק או שאתם עוסקים במקצוע מסוים ויש לכם איכויות ויתרונות שאין לאחרים, וזה יכול להיות גם שירות מעולה, מגיע לכם להתמתג משום שמיתוג מתבסס על הערכים האמתיים של מוצר או שירות ולא על יחסי ציבור.

לפייסבוק כלי שיווק טכנולוגיים אדירים

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להקים דף עסקי בפייסבוק ומשרדנו יוכל לבנות לכם דף מקצועי, שייצור לכם את התדמית הנכונה ויכיל את התכנים שיבטאו את חזון העסק שלכם ואת הערכים אותם אתם רוצים להפיץ.

קידום רשתות המדיה כולל גם את קידום הדף העסקי וזה יכול להיעשות כאמור בשיטה האורגנית או בקידום ממומן. חשוב להבין כי היתרון כי גדול שיש היום בעולם השיווק הדיגיטלי הם הכלים הטכנולוגיים שיודעים לעשות טירגוט שפירושו- להציע את המוצר או השירות ישר לקהלי היעד שלכם, מה שמעולם לא היה קיים בעולם הפרסום אוף ליין.

המידע שפייסבוק אוספת על הגולשים מסייע לה לטרגט את קידום הפוסט שלכם ישירות לקהלים שיש להם זיקה לנושא הפוסט. אם אתם מוכרים ספרים, הוא יכוון את הפוסט לקהיליית חובבי הספרות ואם אתם מוכרים סושי הוא ידע לטרגט את הפוסט לחובבי הרול עם הטונה האדומה, אין יותר מדויק וקולע מזה. 

אל תסתפקו בלייקים- עשו עסקים!

פייסבוק הפכה כבר מזמן מרשת חברתית לרשת שיווק בועטת ללא הפסקה, כאשר אין היום כמעט עסק שלא מחזיק בדף עסקי. כל קמפיין שתעשו וכל פעילות אורגנית תקדם גם את הפוסט או הסרטון שתעלו ותתמוך באתר העסק שלכם. היא תגרום לבולטות ולחשיפה שלכם ובהמשך גם למשיכת לקוחות חדשים ותקפיץ את נתוני השיווק שלכם. 

כלי השיווק הטכנולוגיים והחכמים של פייסבוק, כאמור יודעים לטרגט כל קמפיין לקהלים שמחפשים את השירות או המוצר שלכם, בזמן קצר. תוכלו ליצור עמם אינטראקציה מידית ולקבל מהם משוב, תגובה ולא רק לייקים. אלא ממש לעשות עמם עסקים, את כל זה תוכלו להשיג אם תעשו קידום רשתות המדיה. 

איך אפשר לנצח באיסנטגרם?

קידום רשתות המדיה כולל כמובן גם קידום באינסטגרם. הדבר הראשון שיש לעשות הוא להפוך את הפרופיל לעסקי ולבסס אותו באמצעות מידע קצר וקולע על העסק שלכם. חשוב לחבר בינו לבין העמוד שלכם בפייסבוק.

אם אתם רוצים להגיע לקהל עוקבים קבוע, נוכל לעשות זאת עבורכם באמצעות מומחי האינסטגרם שלנו ולהשקיע בעמוד אטרקטיבי, קליל וכיפי. זה חייב לכלול תמונות משום שבסופו של דבר, מדובר בפלטפורמה שנוצרה עבור שיתוף תמונות וסרטונים. 

לפני כל העלאת פוסט כזה, יש להחליט על האסטרטגיה השיווקית שתוביל את הקמפיין. צריך להתאים ללקוח את החשיפה שמתאימה לו ולצרכים שלו.

עיקרון ההצלחה בערוצים הללו, קשור ליכולת ולהשקעה המקצועית שלכם. אל תחסכו במקומות בהם אתם נחשפים- חוות דעת והמלצות הם כלי חזק מאוד היום בקבלת החלטות צרכניות. עליכם להבין כי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גם בפייסבוק וגם באינסטגרם הולכים לעשות לכם "בוחן פתע", ואם הם יתרשמו שאתם לא משקיעים בשיווק שלכם, הם גם לא יאמינו למה שאתם מנסים למכור להם. פשוט מאוד!