שיווק דיגיטלי היינו מונח כללי המתייחס למגוון רחב של אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט, כגון: קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה. ***בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות, וזאת לאור מספר יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד | 04.08.21 - נראה כי היה באג בסטורי של האינסטגרם שלא איפשר לגולשים לעצב את הסרטוני סטורי לפני העלאה | **** פייסבוק מחייבים אימות דומיין לקמפיינים ממומנים. כדי שתוכלו לראות המרות | **** הידעתם? בעדכון האלגוריתם החדש של גוגל Core Web Vitals גוגל שם דגש במיוחד על זמני הטעינה של האתר ואיכות חווית הגלישה של הגולשים ****

שיווק דיגיטלי היינו מונח כללי המתייחס למגוון רחב של אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט, כגון:

פרסום ממומן – חשיפה אדירה בזמן קצר!

דמיינו את האינטרנט כקניון עצום הכולל מיליוני אתרים. אם כך- כיצד תוכלו לגרום לקהלי היעד שלכם להגיע דווקא לאתר שלכם. לנו יש את התשובה וקוראים לה פרסום ממומן בגוגל. 

אם יש לכם עסק או חברה ואתם רוצים לקבל חשיפה מידית ולקוחות חדשים, אנו ממליצים לכם להשתמש בקמפיין פרסום ממומן בגוגל, שהוא אקט לזמן קצוב, אשר מצליח ליצור באז ולהביא טראפיק של גולשים בזמן קצר יחסית, שאולי יהפכו ללקוחות שלכם. 

פרסום ממומן נעשה באמצעות כלי שנקרא גוגל אדוארדס שהוא כלי פרסומי של גוגל. הקמפיין נעשה באמצעות באנרים ומודעות הכוללים מילות וביטויי מפתח רלבנטיים למפרסמים, אשר מובילים את המקליקים עליהם לדף נחיתה או לאתר המפרסם. קמפיין זה נקרא גם PPC משום שהתשלום עליו הוא – Pay Per Click.  

קמפיין פרסום ממומן מתאים ללקוחות שמעוניינים בחשיפה לתקופה מידית. עסק חדש, אתר חדש, פתיחת סניף, מבצע מיוחד או שירות עונתי כמו למשל הדברת יונים.

עלות כל הקלקה על מודעה של הקמפיין, נקבעת בהתאם לרמת התחרותיות של המילה או ביטוי המפתח, באמצעות מכרז בין המפרסמים. המודעה שתתפרסם במקום הראשון בדף הראשון של גוגל, תהיה של המפרסם שהציע את המחיר הכי גבוה.

בהתחלה זה נראה לכולם קצת בדיוני. הישראלים היו האחרונים בעולם שמסרו את פרטי האשראי שלהם עכשיו תראו איפה הם היום? 95% מהם עושים קניות און ליין והישראלים ממוקמים במקום הראשון בשופינג ברשת. 

חברת קוקה קולה ביססה את המיתוג שלה על נוסחת הטעם המקורי, הבלעדי בעולם כולו. מקדולנדס מיתגה את עצמה בשל המצאת שיווק המבורגר בשירות מהיר ובמחיר סביר, חברת ייל הייתה ועודנה ממציאת הצילינדרים הכי משובחים בעולם, וג'ינס ליוויס הפכו למותג בשל המצאת אריג הג'ינס העמיד שהומצא למען עובדי המכרות. 

אם יש לכם עסק או שאתם עוסקים במקצוע מסוים ויש לכם איכויות ויתרונות שאין לאחרים, וזה יכול להיות גם שירות מעולה, מגיע לכם להתמתג משום שמיתוג מתבסס על הערכים האמתיים של מוצר או שירות ולא על יחסי ציבור.

נעים להכיר – אני גוגל אדוארדס!

גוגל אדוארדס, הזרוע המבצעת של גוגל, הנו כלי טכנולוגי משוכלל בעל יתרונות בולטים, המסייע בידי אנשי הפרסום לבצע קמפיין מנצח. בעזרתו ניתן לבחור את מילות המפתח, לטרגט את הקמפיין ישירות לקהלי היעד, זאת בהתאם למידע הקיים עליהם בגוגל. הוא נאסף מהרשת ומבוסס על מסקנות של קמפיינים אחרים, תנועת גולשים, תחומי עניין שלהם, מיקום גיאוגרפי, גילאים, מגדר ועוד. 

מהן מילות מפתח ולמה הן כל כך חשובות?

מילות או ביטוי מפתח אלה המילים באמצעותם מחפשים אתכם הגולשים. משום כך אחת ההזדמנויות הכדאיות שלכם כעסק להופיע במקום הראשון בעמוד הראשון של גוגל, היא באמצעות קמפיין פרסום ממומן. מודעות הקמפיין מתפרסמות כאשר לצדן המילה מודעה-כדי שהגולשים יוכלו להבדיל בינן לבין תוצאות של קידום אורגני המופיעות בדרך כלל אחריהן.

יש יתרון עצום לפרסום כזה מבחינת החשיפה וכמות הגולשים שיכולים להגיע לאתר שלכם. אין שום ערוץ אחר ברשת, מלבד פרסום ממומן שמעניק לכם חשיפה אדירה בזמן קצר ומביא לכם לקוחות חדשים.

בחירת מילות וביטויי המפתח נקבעים ע"י איש הקידום הממומן, אחרי מחקר מילות מפתח שנעשה עבור הלקוח. הוא נעזר גם בכלי המיון והסינון של גוגל אדוארדס המציגים את מילות המפתח הרלבנטיות לכל תחום ואת כמות החיפושים שלהם ע"י הגולשים.

 קמפיין פרסום ממומן שווה יותר מפרסום בטלוויזיה!

האינטרנט הוא ים עצום וגדול של אתרים, ואחד הערוצים המרכזיים כאמור לבלוט, להיחשף ולהביא לקוחות חדשים היא באמצעות קמפיין פרסום ממומן. המודעות המתפרסמות צדות את עיניהם של הגולשים והמפרסם זוכה לחשיפה חסרת תקדים בהיקפה מבחינת נוכחות לאורך כל זמן הקמפיין.

היתרון הכי גדול של קמפיין פרסום ממומן הוא שניתן להגדיר מראש מסגרת של תקציב, לשנות את מילות המפתח ואת ניסוח המודעות, זאת בהתאם לתוצאות המתקבלות במהלך כל הקמפיין בזמן אמת. כלי הטירגוט של גוגל אדוארדס מסוגלים לפלח את קהלי היעד ברמה של תחומי עניין, מגדר, מיקום, גילאים ועוד נתונים ולכוון את הקמפיין ישירות אליהם.

זהו יתרון שמעולם לא היה קיים בעולם הפרסום אוף ליין, והוא זה שהוביל לפופולאריות ולהעדפה של ערוצי הפרסום והשיווק בעולם הדיגיטלי על פני עולם הפרסום במציאות. עובדה- השיווק הדיגיטלי כבר עקף את הטלוויזיה המסחרית