אינסטגרם במהלך דרמטי - ענקית הסושיאל תציג הודעת ״קחו הפסקה״ למשתמשים שלה | הקרב נגד טיקטוק נמשך - איך עובד ה״רילס״ של פייסבוק ואינסטגרם? | לאחר משבר הקורונה: האם הבלאק פריידי ויום הרווקים הסיני 2021 יהיו חלשים מהצפוי? | אינסטגרם משיקה את הסטיקר ״ Add Yours” שיצטרף לסטורי של המשתמשים | פייסבוק תשנה את שם החברה במסגרת מיתוג מחדש | גוגל תכריח את כל קהל לקוחותיה להפעיל ״אימות דו שלבי״ עדכונים נוספים בהמשך

SEO

מה זה קידום אתרים? קידום אתרים מדבר על אופטימיזציה למנועי חיפוש.

המטרה המרכזית היא להגדיל את כמות התנועה לאתר שלכם באמצעות תוצאות חיפוש אורגניות בגוגל.

על תהליך קידום אתרים:
קידום אתרים אורגני מחולק ל-3 נושאים חשובים:
אופטימיזציה, תוכן וקישורים.

אופטימיזציה –  כדי להתאים את האתר לגוגל יש לבצע התאמות באתר כדי שגוגל יקרא את האתר באופן האופטימלי ביותר, לכל עמוד באתר יש את הכוח שלו ואת מילת המפתח המרכזית שהוא מעוניין לקדם לכן יש לעבוד על עמוד בצורה מושכת גם גוגל למילת המפתח אך כמובן גם את הגולש. 

מאופטימיזציה לכותרות ותיאורים, מבנה עמוד אופטימלי, טקסט חלופי לתמונות האתר, חלוקה נכונה לפסקאות ושימוש בכותרות משנה תעזור לגוגל לקרוא את העמודים השונים באתר באופן טוב יותר.

תוכן –  התוכן זה המלך, זה משפט שנאמר רבות וגם בתהליך של קידום אתרים התוכו זה המלך. נכון שהשיטה המסורתית של קידום אתרים היא כתיבת תכנים שבה מילת המפתח חוזרת במהלך המאמר אך יש לזכור שהכתיבה היא לא רק לגוגל אלא גם לגולשים ולכן החשיבות עם תוכן בעל ערך מוסף הוא כלי מפתח בתהליך הקידום. אסטרטגיית תוכן לאתר צריכה לכלול מלבד מילות מפתח רלוונטיות גם נושאים שבאמת מעניינים את הלקוחות ובכך ישאירו אותם באתר. זמן שהייה זה פקטור משמעותי בתהליך הקידום. שימוש בתוכן ממגנט המחולק באופן נוח לקריאה ושימוש באלמנטים ויזואליים כגון תמונות וקטעי וידאו יהפכו כל עמוד באתר לעמוד מפתתח מקצועי ומוצלח שהופך גולש ללקוח.

קישורים – מבנה קישורים באתר עוזר לגוגל להבין יותר טוב מה על עמודי המפתח המרכזיים באתר, קישורים פנימיים בעמודי השירות והמאמרים באתר יכוונו את מנוע החיפוש הפופולרי לעמודים החשובים באתר. בנוסף חשוב לציין את הנושא של קישורים חיצוניים, ניתן לבצע תהליך של החלפת קישורים עם אתרים בעלי נישה דומה (אך לא תחרותית) או אתר חדשות מקומי או ארצי אתרים סמכותיים עם תנעוה לאתר עוזרות לאתר שלנו להתברג עוד יותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, אפשרות נוספת ומקובלת היא קניית קישורים באתרי גדולים המחיר כמובן משתנה בהתאם לגודל האתר.

בתהליך קידום האתר חשוב תמיד לחדש, לרענן, ליזום ולהראות לגוגל שהאתר חי, עם סרטונים חדשים, תמונות חדשות, המלצות, פרוייקטים, מאמרים חדשים ומעודכנים לטרנדים האחרונים ושיתוף פעולה עם הרשתות החברתיות השונות יעזרו לגוגל להבין את החוזקות של האתר מטרת הקידום ובכך יעזור לכם להגיע בדיוק לגולשים שאתם מעוניינים.

—————————————–

פי 4 כניסות- 11 חודשים אחורה מול 11 חודשים אחורה (ועוד בתקופת הקורונה)

חצי שנה אחורה, 93 אלף כניסות מול 69 אלף כניסות

דילוג לתוכן