שיווק דיגיטלי היינו מונח כללי המתייחס למגוון רחב של אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט, כגון: קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה. ***בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות, וזאת לאור מספר יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד | 04.08.21 - נראה כי היה באג בסטורי של האינסטגרם שלא איפשר לגולשים לעצב את הסרטוני סטורי לפני העלאה | **** פייסבוק מחייבים אימות דומיין לקמפיינים ממומנים. כדי שתוכלו לראות המרות | **** הידעתם? בעדכון האלגוריתם החדש של גוגל Core Web Vitals גוגל שם דגש במיוחד על זמני הטעינה של האתר ואיכות חווית הגלישה של הגולשים ****

שיווק דיגיטלי היינו מונח כללי המתייחס למגוון רחב של אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט, כגון:

בניית אתרים- הכניסה שלכם לעולם הדיגיטלי!

נכון להיום אין כמעט בישראל עסק או חברה שלא מתחזקים, מפעילים ומתהדרים באתר עסקי ראוי. מומחה של בניית אתרים מסביר, כי העולם הדיגיטלי היום, הוא הזירה בו מתקיימת פעילות עסקית תוססת ובועטת ונתוני המכירות והשיווק מדברים בעד עצמם. עסקים נוסקים בנתוני השיווק שלהם בזכות העולם הדיגיטלי, מאות חנויות און ליין כבר נפתחו באינטרנט בארץ והיד עוד נטויה. כל עסק, חברה או בעל מקצוע שעדיין לא מבין כי זירת העסקים הכי רותחת על פני כדור הארץ- היא ברשת, מפסיד כל יום לקוחות. והרבה יותר מזה- הוא מפסיד כסף.

בהתחלה זה נראה לכולם קצת בדיוני. הישראלים היו האחרונים בעולם שמסרו את פרטי האשראי שלהם עכשיו תראו איפה הם היום? 95% מהם עושים קניות און ליין והישראלים ממוקמים במקום הראשון בשופינג ברשת. 

חברת קוקה קולה ביססה את המיתוג שלה על נוסחת הטעם המקורי, הבלעדי בעולם כולו. מקדולנדס מיתגה את עצמה בשל המצאת שיווק המבורגר בשירות מהיר ובמחיר סביר, חברת ייל הייתה ועודנה ממציאת הצילינדרים הכי משובחים בעולם, וג'ינס ליוויס הפכו למותג בשל המצאת אריג הג'ינס העמיד שהומצא למען עובדי המכרות. 

אם יש לכם עסק או שאתם עוסקים במקצוע מסוים ויש לכם איכויות ויתרונות שאין לאחרים, וזה יכול להיות גם שירות מעולה, מגיע לכם להתמתג משום שמיתוג מתבסס על הערכים האמתיים של מוצר או שירות ולא על יחסי ציבור.

אין לכם אתר? אולי אתם משבט הזולו…..

אין ספק כי העולם הדיגיטלי השתלט על החיים שלנו באופן מוחלט ואין דבר שאנחנו שואלים, מחפשים, רוצים לקנות או אף למכור ולא עושים את זה באמצעות האינטרנט. משום כך חברות בניית אתרים הן החברות הכי עסוקות, אבל כמובן שחשוב לבחור נכון את זו שתבנה עבורכם אתר מתאים.

לכל עסק או חברה מתאים אתר אחר בהתאם למטרות שלו. יש אתר שיווקי שהמטרה שלו היא באמת לשווק, יש אתר שנועד ליצור ולבסס תדמית, יש אתר קטן שנקרא מיני סייט, יש אתר חנות און ליין ועוד. התאמת האתר לעסק חשוב שתיעשה בהתאם לצרכים ולמטרות של העסק.

הדבר הכי חשוב הוא לפנות לחברת בניית אתרים, לה ניסיון עשיר בהקמת אתרים משוכללים, חדשניים ומודרניים. שינויים רבים חלו בתחום, ומה שהיה נכון לפני שנה כבר לא רלבנטי עכשיו. משום כך חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה שמעודכנת בכל השכלולים הטכנולוגיים, בעיצוב ובחדשנות, שכן האתר שלכם עבור הגולשים, הוא חלון הראווה שלכם.

כמה שאלות שצריך לשאול לפני שבונים אתר לעסק:

* מה המטרה של האתר שלי?
* מהן הקטגוריות החשובות שצריכות להיכלל בו?
* האם יהיה בו תוכן מתחלף?
* איזו תדמית אני רוצה שהאתר יעביר ?
* מהו מבנה האתר שעשוי לשרת את העסק שלי?
* איזה מסרים אני רוצה להעביר באמצעות האתר?
* האם אעשה תהליך של קידום אורגני?

למה גולשים נוטשים אתרים?

האם יצא לכם לגלוש באתר שעולה לאט ונתקע כל העת? זהו אתר מיושן "שמעצבן" את הגולשים ומשום כך הם יינטשו אותו במהירות ויעברו למתחרים.  אגב- גם גוגל רואה את זה וזה רע.

מומחה של בניית אתרים מסביר  כי אתרים שגולשים אוהבים הם אתרים שנטענים מהר, שיש בהם תוכן איכותי, רלבנטי ומעניין ולא סתם גיבוב של מידע. שיש בהן חלוקה של תכנים בצורה מאורגנת העוזרת לגולשים להבין היכן נמצא המידע שלשמו הם נכנסו לאתר. חייבים כותרות מודגשות והיררכיה נכונה של תכנים, כולל טופס צור קשר בולט וכפתורי הפעלה בולטים וברורים. היום חייבים גם שהאתר יהיה נגיש עבור ציבור הנכים, ושמבחינה טכנולוגית, יהיה בנוי לקידום אתרים.

אז מה חשוב? טעינה מהירה, אתר הבנוי לקידום אתרים, ממשק ניווט קל, מבנה ברור, תוכן מאורגן המחולק לקטגוריות, נושאים ותתי נושאים עם כותרות בולטות. 

תוכן לאתר- זה כרטיס הביקור שלכם

כאשר אתם פונים לחברת בניית אתרים איכותית ובעלת ניסיון, מובטח כי תקבלו אתר המתאים לחזון העסק ולמסרים שאתם רוצים להעביר לגולשים.

אחד הדברים הכי חשובים באתר, מלבד טכנולוגיה חדשנית, הוא העלאת תכנים ברמה גבוהה, רלבנטיים לתחום בו עוסק האתר, מנוסחים כראוי ולפי כללי התחביר התקניים. 

בסופו של דבר חשוב שתבינו- בעולם הדיגיטלי כרטיס הביקור שלכם הוא האתר. ככל שתשקיעו בו נכון ותפנו לחברה שתקים לכם אתר איכותי, כך תרוויחו לקוחות איכותיים. רק אם הגולשים יתרשמו לחיוב מהאתר שלכם הם ישאירו לכם פרטים, אלה הם בוודאות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.