החברה למימוש זכויות

החברה המרכזית למימוש זכויות מעניקה מענה מקיף לאנשים הזקוקים לעזרה בקבלת זכויותיהם הרפואיות, כולל בדיקת זכאות, בניית תיק רפואי ותפקודי, קבלת חוות דעת רפואיות, הכוונה לוועדות הרפואיות ותמיכה טכנית, רגשית ומקצועית לאורך כל התהליך. בבראבק, בנינו עבורם אסטרטגיה שיווקית שכוללת קידום במספר פלטפורמות שונות, על מנת למקסם באופן שיטתי את כמות הלידים והלקוחות.

תחום

זכויות

שירותים

האתגרים שלנו

היעדר נוכחות דיגיטלית משמעותית

החברה לא הייתה בעלת נוכחות מקוונת חזקה, דבר שהקשה על הגעה ללקוחות חדשים.

 

קושי בהשגת לידים איכותיים

עם תחרות רבה בתחום מימוש הזכויות הרפואיות, היה צורך להבליט את החברה ולשפר את איכות הלידים.

תחרות קשה בשוק

התמודדות מול חברות אחרות שמציעות שירותים דומים בתחום מימוש הזכויות הרפואיות.

בניית אתר

מחקר

על מנת להשיג לידים רבים ואיכותיים, בנינו מספר דפי נחיתה, ששימשו לקידום ברשתות החברתיות, במודעות גוגל ובקידום אורגני. עבור בניית העמודים, ביצענו מחקר מקיף של קהל היעד והמונחים המובילים בתחום מימוש הזכויות הרפואיות, בחנו את המתחרים וניתחנו את הגישה הטובה ביותר להגיע לקהל היעד.  התמקדנו במקרים ספציפיים כמו אובדן כושר עבודה ופטור ממס הכנסה.

אפיון אתר (UX)

יצרנו אפיון מפורט של דפי הנחיתה, עם דגש על חוויית משתמש נוחה וממשק משתמש ידידותי. יצרנו דפי נחיתה ממוקדים שמטרתם להמיר מבקרים ללידים איכותיים. הדפים כללו הסברים מפורטים, טפסים נוחים למילוי, המלצות ויתרונות.

עיצוב אתר (UI)

עיצבנו את דפי הנחיתה בצורה מודרנית ומזמינה, תוך שימוש בצבעי המותג, הדגשת מסרים מרכזיים וגרפיקה תואמת המזמינה לפעולה מיידית.

 

סושיאל

ניהול עמודים

ניהלנו את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של החברה, יצירת תוכן מותאם לקהל היעד ופוסטים אינפורמטיביים וויזואליים.

קמפיינים

הרצנו קמפיינים ממוקדים בפייסבוק ובאינסטגרם שהגדילו משמעותית את החשיפה ואת כמות הלידים. קהל היעד כלל אנשים בגילאים 25-65, שסבלו מבעיות רפואיות או חוו אובדן כושר עבודה, וכן בני משפחותיהם המטפלים בהם. קמפיינים אלו כללו מודעות קריאה לפעולה, תוכן וידאו, ושימוש ברימרקטינג להחזרת מבקרים קודמים לאתר. הקמפיינים כללו קידום של דפי הנחיתה הרלוונטיים.

קידום אורגני (SEO)

להגיע גבוה בתוצאות החיפוש

ביצענו אופטימיזציה מקיפה לאתר ושיפרנו את דירוגו במנועי החיפוש. הפעולות כללו:

  • שיפור תכנים קיימים: עדכון ושיפור התכנים הקיימים באתר כדי להבטיח שהם מותאמים למנועי החיפוש ומעניקים ערך מוסף לגולשים.
  • אופטימיזציה למילות מפתח: מחקר מילות מפתח ושילובם בתוכן האתר, בכותרות, ובתיאורי המטא.
  • יצירת תוכן חדש: כתיבת מאמרים ובלוגים חדשים בנושאים רלוונטיים כדי למשוך תנועה אורגנית ולשפר את מעמד האתר כמקור מידע מהימן. דפי הנחיתה קודמו גם כן במסגרת הפעילות האורגנית.

השגנו שיפור משמעותי במיקומי מילות המפתח המרכזיות בגוגל, עם מספר מונחים שהגיעו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

Google Ads

קידום ממומן שמביא תוצאות

חזית נוספת שפעלנו בה לקידום החברה והשגת לידים רבים היא גוגל ads, הקידום הקמת קמפיינים שונים, ביניהם:

  • קמפיינים דינאמיים: הקמנו קמפיינים דינאמיים בגוגל שהותאמו אישית לחיפושי הגולשים, מה שהביא לחשיפה רחבה ומדויקת יותר.
  • רימרקטינג: השתמשנו בקמפיינים של רימרקטינג כדי להזכיר למשתמשים שביקרו באתר לחזור ולהשלים פעולות. קמפיינים אלו כללו מודעות מותאמות אישית שהוצגו למבקרים קודמים.
  • קמפייני מתחרים וטאבולה: הקמנו קמפיינים ייעודיים להתמודדות עם מתחרים, כולל פרסום בטאבולה כדי להגיע לקהל חדש. ביצענו קמפיינים במגוון נושאים רלוונטיים לתחום מימוש הזכויות הרפואיות כגון תאונות עבודה, פיברומיאלגיה, קצבאות נכות ופטור ממס הכנסה. דפי הנחיתה קודמו בצורה משמעותית במסגרת הקמפיינים הללו.

הודות לאסטרטגיה דיגיטלית מקיפה, החברה המרכזית למימוש זכויות הצליחה להגדיל משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית שלה, להשיג לידים איכותיים ולשפר את התוצאות העסקיות שלה.

אמ;לק

פרוייקטים נוספים

מוכנים לצפות בעסק שלכם
פורץ קדימה?

השאירו פרטים וקרנף מטעמנו יצור איתכם קשר בהקדם

צוות מדהים ושירות יוצא מן הכלל! ממליצה בחום לכל מי שצריך אתר לרוץ ולסגור איתם! זמינות, אדיבות ואתר בדיוק כמו שרציתי! תודה BARABAK!

אפרת, בעלים איזי אינגליש

עשיתם פה עבודה מטורפת ממש ממש, אנחנו בהתרגשות שיא, שיחקתם אותה בגדול! שמח שבחרנו בכן

ניסים, יו״ר איגוד הסטודנטים מכללת בצלאל