Full Hair

פולהייר הינה מרפאת השתלות שיער מתקדמת בישראל. ההמלצות החמות מלקוחותיה ותוצאות השתלות השיער הטבעיות והאיכותיות של המרפאה ריגשו אותנו מאוד, ושמחנו ליצור עבור המרפאה מעטפת דיגיטלית שכללה מיתוג מחדש, בניית אתר, דף נחיתה, ניהול עמודים וקמפיינים ברשתות החברתיות וקידום מודעות בגוגל.

תחום

רפואי

שירותים

האתגרים שלנו

מיתוג שלא תואם את אופי המכון

פול הייר הגיעה אלינו עם מיתוג ואתר קיימים, שהבליטו את השתלת השיער על הצד הרפואי באופן מעט קר. כשלמעשה, חווית השתלת השיער בפול הייר, הינה יוקרתית וחמה, לצד המצוינות המקצועית.

חשש של מטופלים מהשתלות שיער

מתעניינים בהשתלות שיער פעמים רבות דוחים את הקץ, כיוון שחוששים מההליך הרפואי ומתוצאתיו האסתטיות.

 

שינוי הרגלים של לקוחות פוטנציאלים

ישראלים רבים בוחרים לבצע השתלות שיער בטורקיה, על אף כי יש סיכונים הכרוחים בכך. ופול הייר הנה מרפאה שפועלת הישראל.

מיתוג

מה עשינו?

בחרנו להעביר את חווית הטיפול היוקרתית והחמה של פול הייר, באמצעות צבעים חמים וגווני זהב.
את הלוגו הקיים שיפצנו והזהבנו. שילבנו אלמנטים מעולם הספא וה-self care.

 

בניית אתר

מחקר

כחלק מהמחקר, עברנו על מתחרים מהארץ ומהעולם, מעולמות הקוסמטיקה הרפואית. היה לנו חשוב לייצר תחושה שבה המטופל במרכז, לבנות חלום, שאפשרי להתגשם באמצעות הידיים המסורות של צוות פול הייר ולייצר תחושת ביטחון. יצרנו פרסונות שונות, מתוך הבנה ש20% מהלקוחות הן נשים ו80% הנם גברים. מביקורות ועדויות שסרקנו, תחושת הערך והביטחון העצמי של מושתלי שיער עולה משמעותית לאחר ההשתלה ועם צמיחת השיער, והיה לנו חשוב להעביר את החוויה הזאת באתר, להראות שהחלום אפשרי.

אפיון אתר (UX)

על מנת שנוכל לייצר לידים רבים ופניות דרך האתר, התמקדנו במספר אסטרטגיות, ביניהן:

  • הצגנו את המרפאה כאוטוריטה, המעניקה שירות VIP ואישי, לצד מקצוענות רפואית.
  • התמקדנו בפניה אישית למטופל, לדבר בגובה העיניים שלו, אל החששות והחלומות שלו.
  • סושיאל פרוף : על מנת לחזק את הביטחון במותג, הכנסנו סרטונים וחומרים של משפיענים ומפורסמים, כתבות וראיונות, סרטוני עדויות וביקורות רבות.
  • הצגנו את היתרונות של המרפאה בישראל, לעומת החלופות בטורקיה.
  • צירפנו התייחסות משנית לנשים ולהשתלת זקן, שלא הייתה באתר הקודם, עם אפשרות לצפות בתוצאות מסוננות של נשים ובעלי זקן.
  • השתמשנו בייצוג חוזר של גברים באמצעות סרטונים ותמונות. מעורר הזדהות והשראה.

עיצוב אתר (UI)

בהתאם למיתוג שעשינו, השתמשנו באלמנטים רבים מעולם הספא והwellness, לצד תמונות ואלמנטים מהעולם הרפואי ליצירת תחושה מקצועית. יצרנו עיצוב חדשני ומודרני, ושילבנו בו את צבעי המותג הזהובים לאווירה יוקרתית וחמה. השתמשנו בלוגו האריה, עם הרעמה המוזהבת שלו באיזורים שונים באתר, לחיזוק המותג.

פרוייקטים נוספים

מוכנים לצפות בעסק שלכם
פורץ קדימה?

השאירו פרטים וקרנף מטעמנו יצור איתכם קשר בהקדם

צוות מדהים ושירות יוצא מן הכלל! ממליצה בחום לכל מי שצריך אתר לרוץ ולסגור איתם! זמינות, אדיבות ואתר בדיוק כמו שרציתי! תודה BARABAK!

אפרת, בעלים איזי אינגליש

עשיתם פה עבודה מטורפת ממש ממש, אנחנו בהתרגשות שיא, שיחקתם אותה בגדול! שמח שבחרנו בכן

ניסים, יו״ר איגוד הסטודנטים מכללת בצלאל